Польща дбає про позитивний імідж за кордоном
«Ми зосереджуємося на використанні нестандартних форм промоції, оскільки сьогодні вони найефективніше доходять до одержувача», – переконують дипломати, передає “Польське радіо”.
Польща не припиняє зусиль у формуванні свого позитивного іміджу за кордоном. За словами заступника міністра закордонних справ Шимона Шинковського вель Сенка, дбати про репутацію країни треба безперестанку. Однією з форм просування країни в світі є документальний фільм «Poland: The Royal Tour», який прем’єр-міністр Матеуш Моравєцький представив у США, – вказав дипломат:
«Ми зосереджуємося на використанні нестандартних форм промоції, оскільки сьогодні вони найефективніше доходять до одержувача. Традиційні методи вже не спрацьовують. Нам треба шукати привабливих форм, які викликатимуть зацікавлення. Цей фільм саме такий і є, проте – це не єдина форма промоції, ми використовуємо теж соцмережі», – сказав представник МЗС Польщі.
Заступник глави польської дипломатії підкреслив, що особливо важливо показати героїзм поляків під час Другої світової війни, а також підкреслити, що Польща – це сучасна країна, яка сприяє діловим контактам.
Прем’єру документального фільму «Poland: The Royal Tour» у США подивилися понад 2 тисячі осіб. Журналіст, мандрівник та лауреат премії Еммі Пітер Ґрінберґ показав найцікавіші місця та найважливіші історичні події в Польщі. Його провідником по Польщі – за формулою серії «The Royal Tour», «Королівський тур», був прем’єр-міністр Матеуш Моравєцький.